13 May 2012

:) :(

Update By Nadia Nadhirah at Sunday, May 13, 2012
Reactions: 
Assalamualaikum . .

Hurmm , entry kali nie takde ap yg best pun . Final exam da habis jumaat lepas , and now Nad nak rest sepuas-puasnye . . Hurmm , entah knp Nad takde mood sgt hari nie . . Rase cam nak nanges jee . . Mr. A , ap lg bnda yg awk nak sorok dari org ? Ap lg yang awk nak rhsiakn dari org ? Tak taw knp , hati nie kuat sgt mengatakan awk tak ikhlas nan org . . Ap kurang nya org berbanding dye ? Atau sbb org nie selekeh berbanding nan dye yang pndai bergaya , maklumlah dye kan pernah jd model . . Ya Allah , kau tabahkan lah hatiku untuk menempuhi segala dugaan darimu . . Aku redha dgn ketentuan mu . .


0 comments:

Post a Comment

:) :(

Assalamualaikum . .

Hurmm , entry kali nie takde ap yg best pun . Final exam da habis jumaat lepas , and now Nad nak rest sepuas-puasnye . . Hurmm , entah knp Nad takde mood sgt hari nie . . Rase cam nak nanges jee . . Mr. A , ap lg bnda yg awk nak sorok dari org ? Ap lg yang awk nak rhsiakn dari org ? Tak taw knp , hati nie kuat sgt mengatakan awk tak ikhlas nan org . . Ap kurang nya org berbanding dye ? Atau sbb org nie selekeh berbanding nan dye yang pndai bergaya , maklumlah dye kan pernah jd model . . Ya Allah , kau tabahkan lah hatiku untuk menempuhi segala dugaan darimu . . Aku redha dgn ketentuan mu . .


0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review