21 Jun 2012

Cemburu Atau Jealous ?

Update By Nadia Nadhirah at Thursday, June 21, 2012
Reactions: 
Cemburu atau dalam bahasa omputih nye jealous , da mmg sebati dgn aku . Yee , aku seorang yg sgt cemburu lebih-lebih lg dgn org yg aku sayang !

Awak boleh hide yg awak contact lg dgn dye dekat org laen , tapi kalau dgn org sorry to say . Awak sorok ape pun , org akan taw jgk one day . Kalau dgn dye , awak boleh nak tipu ape yg awak nak buat , tapi kalau dgn org jgn harap laa awak nak tipu . Tipu laa kalau awak tak pnah contact dye , sdangkn masa awak dgn dye dulu pun awak boleh lg contact ex awak . Dgn dye dulu pun awak boleh menduakan dye , apatah lg dgn org nie yg baru umur 20tahun ! Awak ckp awak da tak syg dye ? Awak ingat org percaya ke ? Lelaki , tak pnah nak cukup dgn ape yg dah ada .

Last two night , again I dreamt about you and her ! You left me because of her . You did not recognize me in front of you . You hugged her without thinking about my feeling . How could you ;( . You marry her and left me alone ! Since that day , I am crying everyday without eating or do nothing , only stay on my bed while staring your photo , remember our memories since we know each other . Finally , you leave me alone without think that I can't stay without you ...... :'(

0 comments:

Post a Comment

Cemburu Atau Jealous ?

Cemburu atau dalam bahasa omputih nye jealous , da mmg sebati dgn aku . Yee , aku seorang yg sgt cemburu lebih-lebih lg dgn org yg aku sayang !

Awak boleh hide yg awak contact lg dgn dye dekat org laen , tapi kalau dgn org sorry to say . Awak sorok ape pun , org akan taw jgk one day . Kalau dgn dye , awak boleh nak tipu ape yg awak nak buat , tapi kalau dgn org jgn harap laa awak nak tipu . Tipu laa kalau awak tak pnah contact dye , sdangkn masa awak dgn dye dulu pun awak boleh lg contact ex awak . Dgn dye dulu pun awak boleh menduakan dye , apatah lg dgn org nie yg baru umur 20tahun ! Awak ckp awak da tak syg dye ? Awak ingat org percaya ke ? Lelaki , tak pnah nak cukup dgn ape yg dah ada .

Last two night , again I dreamt about you and her ! You left me because of her . You did not recognize me in front of you . You hugged her without thinking about my feeling . How could you ;( . You marry her and left me alone ! Since that day , I am crying everyday without eating or do nothing , only stay on my bed while staring your photo , remember our memories since we know each other . Finally , you leave me alone without think that I can't stay without you ...... :'(

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review