19 Jun 2012

Different Life

Update By Nadia Nadhirah at Tuesday, June 19, 2012
Reactions: 
Good Morning ~

Entah kenapa , life aku skunk nie tak macam dulu . Skunk nie aku just rase biasa-biasa , kosong jerk . Macam ada something yang hilang . Simple life , tak macam dulu . Aku dengan Aid ? Hurmm , da tak macam dulu . Kalau dulu dye always call and msg aku , tapi skunk da laen . Hurmm , ak try belajar nak terima apa yang terjadi . Aku try nak bersabar dengan apa yang berlaku antara aku dengan dye , tapi aku tak boleh . Semakin aku cuba , semakin kuat rindu aku dekat dye . Again , I dreamt about him . He left me with that girl ! Oh no , really hope that it wasn't true !

Second things , aku keje dari pagi smpai petang . Penat tu hanya Tuhan je taw macam mane . Tersangat penat sebab hari-hari kena layan macam-macam perangai budak sekolah . Nak marah tak boleh , faham-faham la budak-budak skunk nie kan . Hurmm , aku da nekad nak quit hujung bulan nie . Umi pun aku da bagitaw . Aku da tak larat nak keje lagi .

K lah , i got to go . Nak siap-siap gi keje lak . Salam sayang untuk semua .
Assalamualaikum ... ;)

0 comments:

Post a Comment

Different Life

Good Morning ~

Entah kenapa , life aku skunk nie tak macam dulu . Skunk nie aku just rase biasa-biasa , kosong jerk . Macam ada something yang hilang . Simple life , tak macam dulu . Aku dengan Aid ? Hurmm , da tak macam dulu . Kalau dulu dye always call and msg aku , tapi skunk da laen . Hurmm , ak try belajar nak terima apa yang terjadi . Aku try nak bersabar dengan apa yang berlaku antara aku dengan dye , tapi aku tak boleh . Semakin aku cuba , semakin kuat rindu aku dekat dye . Again , I dreamt about him . He left me with that girl ! Oh no , really hope that it wasn't true !

Second things , aku keje dari pagi smpai petang . Penat tu hanya Tuhan je taw macam mane . Tersangat penat sebab hari-hari kena layan macam-macam perangai budak sekolah . Nak marah tak boleh , faham-faham la budak-budak skunk nie kan . Hurmm , aku da nekad nak quit hujung bulan nie . Umi pun aku da bagitaw . Aku da tak larat nak keje lagi .

K lah , i got to go . Nak siap-siap gi keje lak . Salam sayang untuk semua .
Assalamualaikum ... ;)

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review