4 Jun 2012

LUAHAN

Update By Nadia Nadhirah at Monday, June 04, 2012
Reactions: 
Terlalu berbeza cara awak layan saya sekarang berbanding masa mula2 kenal dulu . Kalau dulu awak selalu buat saya happy+senyum even saya taw awak dah berpunya . Tapi saya buat tak taw sebab masa tu saya da mula sayangkan awak . Awak penguat semangat saya untuk saya belajar . Segala masalah saya luahkan pada awak . Saya share cerita pasal diri saya dengan awak . Semua tu masa awak masih lagi dengan dia , even saya selalu cemburu . Tapi saya simpan perasaan tu sorang-sorang , sebab saya taknak awak rasa bersalah . Silap saya jugak sebab jatuh cinta dengan awak yang dah jadi milik orang .

Tapi sekarang , awak da macam nak jauhkan diri dari saya . Kalau saya tak mesej or call , awak jarang buat apa yang saya buat tu . Tapi takpe , saya sabar sebab saya taknak gaduh-gaduh . Tu hak awak kan ? Saya tak boleh nak paksa and saya takkan paksa awak . Awak berhak buat keputusan , sebab kita belum tentu bersama lagi kan ? Saya hanya mampu berdoa jee sebab saya sayangkan relation nie . Kalau boleh saya taknak kehilangan awak buat kali kedua . Perubahan nie saya nampak bila saya cerita semua rahsia saya pada awak . Saya taw , saya bukan lah perempuan yang baik and maybe tak layak untuk awak . Yang saya taw , saya sayangkan awak . 

Sayang , saya pernah mimpi pasal awak . First mimpi , awak bertunang dengan orang lain . Saya tak kenal pun sape perempuan tu . Awak bertunang pun saya tak taw . Saya dapat taw pun bila member saya ajak pegi rumah awak , tapi saya tak taw yang saya akan pegi tu rumah awak sebab member saya cakap nak pegi rumah kawan dia bertunang . Bila sampai je rumah awak , saya nampak awak dengan perempuan tu . Terkejut + Sedih + Sakit hati , tu perasaan saya waktu tu . Bila awak pandang saya , awak buat-buat tak kenal . Sedih sangat masa tu . Kali kedua saya mimpi , awak kawen . Bukan dengan saya tapi dengan orang lain . Saya tak taw sape sebab tak nampak jelas dengan sape awak kawen . Tanpa segan silu saya menangis depan orang ramai . Ramai tengok saya dengan penuh tanda tanya . Tapi saya tak peduli sebab hati saya kecewa + pedih sangat-sangat masa tu . Ya Allah , terlalu berat dugaan yang diberi . Saya terus pegi dari situ sebab saya tak sanggup nak tengok awak dengan orang lain .

Awak , terlalu besar sayang saya kat awak . Even saya da pernah couple ramai sebelum nie , saya tak pernah rasa apa yang saya rasa saat nie . Saya betul-betul perlukan awak dalam hidup saya . Tapi , seandainya awak bukan jodoh yang telah ditakdirkan oleh Allah SWT untuk saya , saya terima dengan hati yang terbuka . Sebab sape kita nak melawan takdir , kan ? Apa-apa pun , saya hanya cerita apa yang tersimpan dalam hati sebab saya tak boleh nak simpan sorang-sorang .

Senyum dan sabar yang mampu ku lakukan


Salam sayang , Nadia Nadhirah :)

0 comments:

Post a Comment

LUAHAN

Terlalu berbeza cara awak layan saya sekarang berbanding masa mula2 kenal dulu . Kalau dulu awak selalu buat saya happy+senyum even saya taw awak dah berpunya . Tapi saya buat tak taw sebab masa tu saya da mula sayangkan awak . Awak penguat semangat saya untuk saya belajar . Segala masalah saya luahkan pada awak . Saya share cerita pasal diri saya dengan awak . Semua tu masa awak masih lagi dengan dia , even saya selalu cemburu . Tapi saya simpan perasaan tu sorang-sorang , sebab saya taknak awak rasa bersalah . Silap saya jugak sebab jatuh cinta dengan awak yang dah jadi milik orang .

Tapi sekarang , awak da macam nak jauhkan diri dari saya . Kalau saya tak mesej or call , awak jarang buat apa yang saya buat tu . Tapi takpe , saya sabar sebab saya taknak gaduh-gaduh . Tu hak awak kan ? Saya tak boleh nak paksa and saya takkan paksa awak . Awak berhak buat keputusan , sebab kita belum tentu bersama lagi kan ? Saya hanya mampu berdoa jee sebab saya sayangkan relation nie . Kalau boleh saya taknak kehilangan awak buat kali kedua . Perubahan nie saya nampak bila saya cerita semua rahsia saya pada awak . Saya taw , saya bukan lah perempuan yang baik and maybe tak layak untuk awak . Yang saya taw , saya sayangkan awak . 

Sayang , saya pernah mimpi pasal awak . First mimpi , awak bertunang dengan orang lain . Saya tak kenal pun sape perempuan tu . Awak bertunang pun saya tak taw . Saya dapat taw pun bila member saya ajak pegi rumah awak , tapi saya tak taw yang saya akan pegi tu rumah awak sebab member saya cakap nak pegi rumah kawan dia bertunang . Bila sampai je rumah awak , saya nampak awak dengan perempuan tu . Terkejut + Sedih + Sakit hati , tu perasaan saya waktu tu . Bila awak pandang saya , awak buat-buat tak kenal . Sedih sangat masa tu . Kali kedua saya mimpi , awak kawen . Bukan dengan saya tapi dengan orang lain . Saya tak taw sape sebab tak nampak jelas dengan sape awak kawen . Tanpa segan silu saya menangis depan orang ramai . Ramai tengok saya dengan penuh tanda tanya . Tapi saya tak peduli sebab hati saya kecewa + pedih sangat-sangat masa tu . Ya Allah , terlalu berat dugaan yang diberi . Saya terus pegi dari situ sebab saya tak sanggup nak tengok awak dengan orang lain .

Awak , terlalu besar sayang saya kat awak . Even saya da pernah couple ramai sebelum nie , saya tak pernah rasa apa yang saya rasa saat nie . Saya betul-betul perlukan awak dalam hidup saya . Tapi , seandainya awak bukan jodoh yang telah ditakdirkan oleh Allah SWT untuk saya , saya terima dengan hati yang terbuka . Sebab sape kita nak melawan takdir , kan ? Apa-apa pun , saya hanya cerita apa yang tersimpan dalam hati sebab saya tak boleh nak simpan sorang-sorang .

Senyum dan sabar yang mampu ku lakukan


Salam sayang , Nadia Nadhirah :)

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review