14 Jul 2012

WORST !

Update By Nadia Nadhirah at Saturday, July 14, 2012
Reactions: 
09.05 pm --> Hari nie , sekali lagi aku bersikap kasar dengan dia sampai aku guna bahasa "AKU KAU" dengan dia . Sebab nya ? Huh , apa korang rasa kalau korang tunggu BF korang call or message dari pagi sampai petang , satu panggilan or message pun takde kat korang ? Yang aku nie sampai kuar jalan kaki sebab nak cari topup semata-mata nak call dia sebab aku ingat dia still tido . Dengan keadaan pening pun aku kuar jugak sebab fikirkan dia . Bila call , dia cakap kat kedai makan . Bengang tak ? Haa , memang aku bengang gila-gila skunk nie . Buat masa skunk aku off hp , bila da okayy baru on balik .. Apa-apa pun aku tetap sayang dia walaupun aku selalu sakit hati . ALWAYS LOVE YOU laa gemokk !



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


04.10 pm --> Waa ,, sedar tak sedar dah dekat dua bulan besarkan badan kat rumah terchenta nie ,, hehe .. At the same time , lagi seminggu je aku stay kat rumah nie . Paling best , 1 Ramadhan nanti aku masih dekat rumah , sahur , buka puasa dengan family tak sama tahun lepas 1 Ramadhan puasa dekat hostel sorang-sorang . So , tahun nie boleh kurangkan siket sebak di dada ,, cehhhh ! :D

Lagi seminggu dah buka new sem ,, hurmm .. Terpaksalah tinggalkan rumah lagi . Lagi pun da tak sabar nak balik UniKL , rindu member-member and especially HIM ! Barang-barang aku ? Huh , aku un dah lupa mana aku letak semua barang-barang tuh . Satu pun tak prepare lagi .. Takpe , lambat lagi .. Nanti lah aku cari .. Skunk mood tengah takde coz aku tengah bengang tahap gaban dah nie .. Bye !




0 comments:

Post a Comment

WORST !

09.05 pm --> Hari nie , sekali lagi aku bersikap kasar dengan dia sampai aku guna bahasa "AKU KAU" dengan dia . Sebab nya ? Huh , apa korang rasa kalau korang tunggu BF korang call or message dari pagi sampai petang , satu panggilan or message pun takde kat korang ? Yang aku nie sampai kuar jalan kaki sebab nak cari topup semata-mata nak call dia sebab aku ingat dia still tido . Dengan keadaan pening pun aku kuar jugak sebab fikirkan dia . Bila call , dia cakap kat kedai makan . Bengang tak ? Haa , memang aku bengang gila-gila skunk nie . Buat masa skunk aku off hp , bila da okayy baru on balik .. Apa-apa pun aku tetap sayang dia walaupun aku selalu sakit hati . ALWAYS LOVE YOU laa gemokk !



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


04.10 pm --> Waa ,, sedar tak sedar dah dekat dua bulan besarkan badan kat rumah terchenta nie ,, hehe .. At the same time , lagi seminggu je aku stay kat rumah nie . Paling best , 1 Ramadhan nanti aku masih dekat rumah , sahur , buka puasa dengan family tak sama tahun lepas 1 Ramadhan puasa dekat hostel sorang-sorang . So , tahun nie boleh kurangkan siket sebak di dada ,, cehhhh ! :D

Lagi seminggu dah buka new sem ,, hurmm .. Terpaksalah tinggalkan rumah lagi . Lagi pun da tak sabar nak balik UniKL , rindu member-member and especially HIM ! Barang-barang aku ? Huh , aku un dah lupa mana aku letak semua barang-barang tuh . Satu pun tak prepare lagi .. Takpe , lambat lagi .. Nanti lah aku cari .. Skunk mood tengah takde coz aku tengah bengang tahap gaban dah nie .. Bye !




0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review