29 Sep 2012

JIWA KACAU !

Update By Nadia Nadhirah at Saturday, September 29, 2012
Reactions: 
Ya Allah , kenapa terlalu byk masalah dalam minggu nie .. Family , BF , sahabat .. Kenapa smpai mcm nie sekali dugaan yg Kau berikan ,, tak tertanggung aku nak hadapi sorang2 .. Aku tak sanggup terus hidup macam nie , dgn airmata yg tak putus-putus mengalir .. Aku bingung , bingung dgn diri aku sendiri .. Apa lg salah aku dgn Aid . Aku betul2 dah tak faham dia . Aku dah tak kenal Aid skrg , hidup dgn life dia sendiri .. Salah ke aku nak kan perhatian dia mcm dulu ? Atau aku tak layak untuk semua tu ? Ya Allah , tabahkan aku dgn semua dugaan nie , Ya Allah ..

0 comments:

Post a Comment

JIWA KACAU !

Ya Allah , kenapa terlalu byk masalah dalam minggu nie .. Family , BF , sahabat .. Kenapa smpai mcm nie sekali dugaan yg Kau berikan ,, tak tertanggung aku nak hadapi sorang2 .. Aku tak sanggup terus hidup macam nie , dgn airmata yg tak putus-putus mengalir .. Aku bingung , bingung dgn diri aku sendiri .. Apa lg salah aku dgn Aid . Aku betul2 dah tak faham dia . Aku dah tak kenal Aid skrg , hidup dgn life dia sendiri .. Salah ke aku nak kan perhatian dia mcm dulu ? Atau aku tak layak untuk semua tu ? Ya Allah , tabahkan aku dgn semua dugaan nie , Ya Allah ..

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review