29 Nov 2012

TERUSKAN APA YANG ADA

Update By Nadia Nadhirah at Thursday, November 29, 2012
Reactions: 
0 comments
Assalamualaikum , Morning bloggers !

Hurmm , third day without him makes me feel cooler without anything to think of anything else . What I can say is , I feel more better for having released all I've kept for a long time . Setahun bersama , memang bukan mudah nak lupakan semua tu , tapi bagi aku inilah cara yang terbaik . Sebab ? Sebab dah terlalu banyak aku menyabarkan diri aku . Dah terlalu banyak aku pendam perasaan dengan apa yang dye dah buat kat aku . So , aku dah betul-betul nekad dan itulah keputusan aku , BERPISAH . Nak cakap perasaan ? Hurmmm , nak kata sayang tu .. aku rasa perasaan tu dah lama hilang . Semakin hari semakin luntur , tak taw kenapa . Dengan cara layanan dye yang selalu hidup dengan dunia dye jea , buat aku rasa lebih terseksa . Feel like I am not exist . Dah terlalu banyak aku bagi peluang untuk kami kekalkan hubungan tu , tapi sia-sia jea . And now , aku bahagia dengan hidup aku . Hanya mampu berdoa semoga dye boleh hidup tanpa aku di sisi . 

Luahan rasa :
Nadia Nadhirah :)

27 Nov 2012

BERAKHIRNYA SATU HUBUNGAN :'(

Update By Nadia Nadhirah at Tuesday, November 27, 2012
Reactions: 
0 comments
Terlalu sukar utk aku melepaskan dia dari hidupku . Tapi dlm masa yg sama , aku jgk x sanggup utk terus bertahan mahupun bersabar dgn cara layanan dia terhadap aku . Dah terlalu byk aku sabar dan pendam dgn segala perangainya . Ya , aku masih menyayangi and turut mencintainya . Tapi aku perlukan kebahagiaan . Perlukan seseorang yg selalu ambil berat pasal aku . Dan semua tu masih aku cari . Aku tahu , terlalu sukar utk dia terima semua nie selepas apa yg kami dah lakukan bersama . 

" Ya Allah , jika nie laa cara terbaik utk aku dapatkan kebahagiaan , kau permudahkan semua yg terjadi ini . Hanya padaMu aku berserah . Dengan apa yg telah kau tetapkan utk aku , maka aku terima dgn seadanya demi kebahagiaan dia ( Anang Shahid ) dan juga aku . Aku terima takdir yg telah kau tetapkan padaku . Amin.. "

Jika benar jodoh masih ada antara aku dgn dia , adakan dia akan terima aku lagi ? Hanya dgn menangis aku mampu lakukan utk mengubat hati nie . Mengimbau kembali apa yg dah kami lakukan bersama .. Saat-saat manis antara aku dgn dia , aku akan ingat semua tu sampai bila-bila . Maafkan org syg .. Org terpaksa buat semua nie :'(

Yang menyayangimu :
Nadia Nadhirah

9 Nov 2012

Go Nad !

Update By Nadia Nadhirah at Friday, November 09, 2012
Reactions: 
0 comments
Wahh ! Sedar tak sedar , dah hampir tamat life Semester 3 . Dah nak final pun . Rasa cepat pun ada .. Hurmm , aku rasa sem nie laa paling sakit bagi aku . Idk why .. Terlalu banyak aku menangis hanya disebabkan benda yang tak pernah aku jangkakan . Hilangnya seorang yang dipanggil SAHABAT hanya disebabkan perkara yang remeh . Terlalu banyak dugaan bila jadi macam nie , tapi aku ikut cakap Aid . Biarkan apa yang berlaku asalkan kita tahu apa yang kita buat and banyakkan bersabar . Betul apa yang Aid cakap , sebab aku masuk sini aku nak belajar , bukan nak cari musuh . Ketepikan apa orang nak cakap pasal kita asalkan kita tak pernah kacau hidup orang . Memang susah untuk aku lupa apa yang dia dah buat , tapi aku terpaksa diamkan diri sebab aku taknak mencipta musuh . Cukuplah apa yang berlaku sekarang nie dah buat aku sakit hati . Sangat berbeza dengan semester-semester yang lepas , terlalu cepat berubah . Terlalu mendadak perubahan tu . Tapi hilangnya seorang teman , belum tentu aku akan hilang semua SAHABAT yang aku ada . Masih ramai lagi yang nak ada di samping aku . Betul cakap Umi dulu masa mula-mula jejak kaki kat sini . 
"Carilah orang yang boleh kita betul-betul percaya . Susah nak dapatkan kawan yang sejati , kat sini bukan tempat kita . Pandai-pandailah jaga diri , jangan ikutkan sangat perangai kita . Try ubah untuk menjadi lebih dewasa . Umi tahu Kak Yong boleh buat semua tu ."

Insyaallah Umi , Kak Yong cuba buat yang terbaik untuk diri sendiri and untuk semua . :'(

TERUSKAN APA YANG ADA

0

Assalamualaikum , Morning bloggers !

Hurmm , third day without him makes me feel cooler without anything to think of anything else . What I can say is , I feel more better for having released all I've kept for a long time . Setahun bersama , memang bukan mudah nak lupakan semua tu , tapi bagi aku inilah cara yang terbaik . Sebab ? Sebab dah terlalu banyak aku menyabarkan diri aku . Dah terlalu banyak aku pendam perasaan dengan apa yang dye dah buat kat aku . So , aku dah betul-betul nekad dan itulah keputusan aku , BERPISAH . Nak cakap perasaan ? Hurmmm , nak kata sayang tu .. aku rasa perasaan tu dah lama hilang . Semakin hari semakin luntur , tak taw kenapa . Dengan cara layanan dye yang selalu hidup dengan dunia dye jea , buat aku rasa lebih terseksa . Feel like I am not exist . Dah terlalu banyak aku bagi peluang untuk kami kekalkan hubungan tu , tapi sia-sia jea . And now , aku bahagia dengan hidup aku . Hanya mampu berdoa semoga dye boleh hidup tanpa aku di sisi . 

Luahan rasa :
Nadia Nadhirah :)

BERAKHIRNYA SATU HUBUNGAN :'(

0

Terlalu sukar utk aku melepaskan dia dari hidupku . Tapi dlm masa yg sama , aku jgk x sanggup utk terus bertahan mahupun bersabar dgn cara layanan dia terhadap aku . Dah terlalu byk aku sabar dan pendam dgn segala perangainya . Ya , aku masih menyayangi and turut mencintainya . Tapi aku perlukan kebahagiaan . Perlukan seseorang yg selalu ambil berat pasal aku . Dan semua tu masih aku cari . Aku tahu , terlalu sukar utk dia terima semua nie selepas apa yg kami dah lakukan bersama . 


" Ya Allah , jika nie laa cara terbaik utk aku dapatkan kebahagiaan , kau permudahkan semua yg terjadi ini . Hanya padaMu aku berserah . Dengan apa yg telah kau tetapkan utk aku , maka aku terima dgn seadanya demi kebahagiaan dia ( Anang Shahid ) dan juga aku . Aku terima takdir yg telah kau tetapkan padaku . Amin.. "

Jika benar jodoh masih ada antara aku dgn dia , adakan dia akan terima aku lagi ? Hanya dgn menangis aku mampu lakukan utk mengubat hati nie . Mengimbau kembali apa yg dah kami lakukan bersama .. Saat-saat manis antara aku dgn dia , aku akan ingat semua tu sampai bila-bila . Maafkan org syg .. Org terpaksa buat semua nie :'(

Yang menyayangimu :
Nadia Nadhirah

Go Nad !

0

Wahh ! Sedar tak sedar , dah hampir tamat life Semester 3 . Dah nak final pun . Rasa cepat pun ada .. Hurmm , aku rasa sem nie laa paling sakit bagi aku . Idk why .. Terlalu banyak aku menangis hanya disebabkan benda yang tak pernah aku jangkakan . Hilangnya seorang yang dipanggil SAHABAT hanya disebabkan perkara yang remeh . Terlalu banyak dugaan bila jadi macam nie , tapi aku ikut cakap Aid . Biarkan apa yang berlaku asalkan kita tahu apa yang kita buat and banyakkan bersabar . Betul apa yang Aid cakap , sebab aku masuk sini aku nak belajar , bukan nak cari musuh . Ketepikan apa orang nak cakap pasal kita asalkan kita tak pernah kacau hidup orang . Memang susah untuk aku lupa apa yang dia dah buat , tapi aku terpaksa diamkan diri sebab aku taknak mencipta musuh . Cukuplah apa yang berlaku sekarang nie dah buat aku sakit hati . Sangat berbeza dengan semester-semester yang lepas , terlalu cepat berubah . Terlalu mendadak perubahan tu . Tapi hilangnya seorang teman , belum tentu aku akan hilang semua SAHABAT yang aku ada . Masih ramai lagi yang nak ada di samping aku . Betul cakap Umi dulu masa mula-mula jejak kaki kat sini . 
"Carilah orang yang boleh kita betul-betul percaya . Susah nak dapatkan kawan yang sejati , kat sini bukan tempat kita . Pandai-pandailah jaga diri , jangan ikutkan sangat perangai kita . Try ubah untuk menjadi lebih dewasa . Umi tahu Kak Yong boleh buat semua tu ."

Insyaallah Umi , Kak Yong cuba buat yang terbaik untuk diri sendiri and untuk semua . :'(

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review