9 Nov 2012

Go Nad !

Update By Nadia Nadhirah at Friday, November 09, 2012
Reactions: 
Wahh ! Sedar tak sedar , dah hampir tamat life Semester 3 . Dah nak final pun . Rasa cepat pun ada .. Hurmm , aku rasa sem nie laa paling sakit bagi aku . Idk why .. Terlalu banyak aku menangis hanya disebabkan benda yang tak pernah aku jangkakan . Hilangnya seorang yang dipanggil SAHABAT hanya disebabkan perkara yang remeh . Terlalu banyak dugaan bila jadi macam nie , tapi aku ikut cakap Aid . Biarkan apa yang berlaku asalkan kita tahu apa yang kita buat and banyakkan bersabar . Betul apa yang Aid cakap , sebab aku masuk sini aku nak belajar , bukan nak cari musuh . Ketepikan apa orang nak cakap pasal kita asalkan kita tak pernah kacau hidup orang . Memang susah untuk aku lupa apa yang dia dah buat , tapi aku terpaksa diamkan diri sebab aku taknak mencipta musuh . Cukuplah apa yang berlaku sekarang nie dah buat aku sakit hati . Sangat berbeza dengan semester-semester yang lepas , terlalu cepat berubah . Terlalu mendadak perubahan tu . Tapi hilangnya seorang teman , belum tentu aku akan hilang semua SAHABAT yang aku ada . Masih ramai lagi yang nak ada di samping aku . Betul cakap Umi dulu masa mula-mula jejak kaki kat sini . 
"Carilah orang yang boleh kita betul-betul percaya . Susah nak dapatkan kawan yang sejati , kat sini bukan tempat kita . Pandai-pandailah jaga diri , jangan ikutkan sangat perangai kita . Try ubah untuk menjadi lebih dewasa . Umi tahu Kak Yong boleh buat semua tu ."

Insyaallah Umi , Kak Yong cuba buat yang terbaik untuk diri sendiri and untuk semua . :'(

0 comments:

Post a Comment

Go Nad !

Wahh ! Sedar tak sedar , dah hampir tamat life Semester 3 . Dah nak final pun . Rasa cepat pun ada .. Hurmm , aku rasa sem nie laa paling sakit bagi aku . Idk why .. Terlalu banyak aku menangis hanya disebabkan benda yang tak pernah aku jangkakan . Hilangnya seorang yang dipanggil SAHABAT hanya disebabkan perkara yang remeh . Terlalu banyak dugaan bila jadi macam nie , tapi aku ikut cakap Aid . Biarkan apa yang berlaku asalkan kita tahu apa yang kita buat and banyakkan bersabar . Betul apa yang Aid cakap , sebab aku masuk sini aku nak belajar , bukan nak cari musuh . Ketepikan apa orang nak cakap pasal kita asalkan kita tak pernah kacau hidup orang . Memang susah untuk aku lupa apa yang dia dah buat , tapi aku terpaksa diamkan diri sebab aku taknak mencipta musuh . Cukuplah apa yang berlaku sekarang nie dah buat aku sakit hati . Sangat berbeza dengan semester-semester yang lepas , terlalu cepat berubah . Terlalu mendadak perubahan tu . Tapi hilangnya seorang teman , belum tentu aku akan hilang semua SAHABAT yang aku ada . Masih ramai lagi yang nak ada di samping aku . Betul cakap Umi dulu masa mula-mula jejak kaki kat sini . 
"Carilah orang yang boleh kita betul-betul percaya . Susah nak dapatkan kawan yang sejati , kat sini bukan tempat kita . Pandai-pandailah jaga diri , jangan ikutkan sangat perangai kita . Try ubah untuk menjadi lebih dewasa . Umi tahu Kak Yong boleh buat semua tu ."

Insyaallah Umi , Kak Yong cuba buat yang terbaik untuk diri sendiri and untuk semua . :'(

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review