25 Dec 2012

Banjir Oh Banjir

Update By Nadia Nadhirah at Tuesday, December 25, 2012
Reactions: 
Assalamualaikum .. 

Malam nie , taw kenapa susah sangat mata nie nak lelap . Bukan setakat malam nie jea , malam-malam sebelumnya pun sama jgak . Entah ape penyakit laa aku nie .. Mungkin dah terbiasa dgn life kat hostel kot , selalu tido lambat smpai terbawa-bawa ke rumah . Kat rumah aku nie , pukul 11p.m lampu dah padam dah sebabnya org2 dlm rumah nie semuanya tido awal . So skrg , tgl laa aku sorang duk jadi burung hantu .. hehe .. Hurmmm , aku nak membebel pasal ape lagi erk kat sini .. Haaa ! Aku taknak membebel pnjang lebar , aku nak upload a few photo yang sempat aku snap ptg semalam time air mula2 melimpahi kawasan dekat dgn rumah aku .. Sorry yee , pic tak okayy sgt sbb aku snap dlm hujan . Basah kuyup aku di buatnya .. Hehehe ..




p/s : kalu make ubi kayu cicoh dgn gulo sedap jugok uje2 neh .. hehehe

0 comments:

Post a Comment

Banjir Oh Banjir

Assalamualaikum .. 

Malam nie , taw kenapa susah sangat mata nie nak lelap . Bukan setakat malam nie jea , malam-malam sebelumnya pun sama jgak . Entah ape penyakit laa aku nie .. Mungkin dah terbiasa dgn life kat hostel kot , selalu tido lambat smpai terbawa-bawa ke rumah . Kat rumah aku nie , pukul 11p.m lampu dah padam dah sebabnya org2 dlm rumah nie semuanya tido awal . So skrg , tgl laa aku sorang duk jadi burung hantu .. hehe .. Hurmmm , aku nak membebel pasal ape lagi erk kat sini .. Haaa ! Aku taknak membebel pnjang lebar , aku nak upload a few photo yang sempat aku snap ptg semalam time air mula2 melimpahi kawasan dekat dgn rumah aku .. Sorry yee , pic tak okayy sgt sbb aku snap dlm hujan . Basah kuyup aku di buatnya .. Hehehe ..




p/s : kalu make ubi kayu cicoh dgn gulo sedap jugok uje2 neh .. hehehe

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review