30 Dec 2012

DUGAAN LAGI

Update By Nadia Nadhirah at Sunday, December 30, 2012
Reactions: 
Dear blog .. Only to you I expressed it , no one else . :'(

Ya Allah , kau tabahkan hatiku untuk meneruskan semua nie . Aku redha dengan segala dugaanmu . Aku tak tahu mana silapku lagi . Dalam tak sedar , aku dah melukakan hati seseorang . Hanya maaf yg ku mampu nyatakan . Tolong aku untuk tidak mengalirkan airmata lagi . Aku tahu , aku bukan laa baik sangat , tapi if salah aku , bgtaw jea terus terang . Tak pyah buat aku mcm tunggul . Jahat sgt ke aku nie ? Aku taw , dia takut bnda yg sama jadi kat dia lagi . Tapi , aku bkn jenis yg suka mempermainkan perasaan lelaki . Sangat-sangat jelas dah perubahan tu , tetiba nak emo . Aku just jawab apa yg dia tanya . Tu yg aku leh jawab . Takde niat pun nak sakitkan hati dia . No one is perfect dear . Always ❤❤❤ you B :'(

0 comments:

Post a Comment

DUGAAN LAGI

Dear blog .. Only to you I expressed it , no one else . :'(

Ya Allah , kau tabahkan hatiku untuk meneruskan semua nie . Aku redha dengan segala dugaanmu . Aku tak tahu mana silapku lagi . Dalam tak sedar , aku dah melukakan hati seseorang . Hanya maaf yg ku mampu nyatakan . Tolong aku untuk tidak mengalirkan airmata lagi . Aku tahu , aku bukan laa baik sangat , tapi if salah aku , bgtaw jea terus terang . Tak pyah buat aku mcm tunggul . Jahat sgt ke aku nie ? Aku taw , dia takut bnda yg sama jadi kat dia lagi . Tapi , aku bkn jenis yg suka mempermainkan perasaan lelaki . Sangat-sangat jelas dah perubahan tu , tetiba nak emo . Aku just jawab apa yg dia tanya . Tu yg aku leh jawab . Takde niat pun nak sakitkan hati dia . No one is perfect dear . Always ❤❤❤ you B :'(

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review