27 Dec 2012

Kau Sudi Aku Ingin !

Update By Nadia Nadhirah at Thursday, December 27, 2012
Reactions: 

Sayang !!!
izinkanlah hatiku memeluk kasih hatimu
suara cinta dari kalbuku
ku tebarkan di angin yang lalu
pasti menyentuh seluruh tubuhmu
tika kau lena di malam yg sunyi
bukalah pintu mimpi
dan aku akan berada di sisi
berkasih dgn mu di alam asmara yg seni
sekali kau sudi
berjuta kali aku ingin
hidup bersamamu
dalam mimpi
dalam ikatan yg suci.
(Sumber : http://cintainsanbiasa.blogspot.com/)


Aku ingin cinta yang sederhana
tak perlu berlebihan
semampu yang kau boleh
untuk menjaga hatiku
sehingga akhir hayatku
aku juga ingin kau tahu
cinta sejati darimu yang aku mahu
penuhi jiwaku dengan cahaya cintamu
cukup dengan seadanya...

❤ MNMZ ❤

0 comments:

Post a Comment

Kau Sudi Aku Ingin !


Sayang !!!
izinkanlah hatiku memeluk kasih hatimu
suara cinta dari kalbuku
ku tebarkan di angin yang lalu
pasti menyentuh seluruh tubuhmu
tika kau lena di malam yg sunyi
bukalah pintu mimpi
dan aku akan berada di sisi
berkasih dgn mu di alam asmara yg seni
sekali kau sudi
berjuta kali aku ingin
hidup bersamamu
dalam mimpi
dalam ikatan yg suci.
(Sumber : http://cintainsanbiasa.blogspot.com/)


Aku ingin cinta yang sederhana
tak perlu berlebihan
semampu yang kau boleh
untuk menjaga hatiku
sehingga akhir hayatku
aku juga ingin kau tahu
cinta sejati darimu yang aku mahu
penuhi jiwaku dengan cahaya cintamu
cukup dengan seadanya...

❤ MNMZ ❤

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review