31 Dec 2012

Sedih Pedih

Update By Nadia Nadhirah at Monday, December 31, 2012
Reactions: 
Dear blog , the most sad 1st month anniversary ..

I don't know how to be a perfect one to him . Like a doll . Habiskan masa dgn member-member , aku diabaikan . Awak nak layan saya macam org len pnah buat kat sy dulu ke ? Awak suka tgk sy x makan , terperap dlm bilik , nanges sorang-sorang smpai terlelap , xpedulikan pasal org len .. Mcm tu ? If B dah taknak , bgtaw jea .. Senang .. Tak pyah buat org mengharap lagi .. Org xkan pkir bukan-bukan kalau b x mulakan . Org taw sape org ,, hina bagi sape2 pun . Maybe termasuk b skali .. Apa yg org buat selama nie , takde kesan pape pun bagi b . Org pun taw b x yakin lagi dgn org .. Tah bape byk dah hujan rini , sbb duk ingatkn awak . Takpelaa , asalkan awak enjoy kan ? Org kat sini diam-diam pun takpe .. Takde sape pun peduli kan .. (T_T)

0 comments:

Post a Comment

Sedih Pedih

Dear blog , the most sad 1st month anniversary ..

I don't know how to be a perfect one to him . Like a doll . Habiskan masa dgn member-member , aku diabaikan . Awak nak layan saya macam org len pnah buat kat sy dulu ke ? Awak suka tgk sy x makan , terperap dlm bilik , nanges sorang-sorang smpai terlelap , xpedulikan pasal org len .. Mcm tu ? If B dah taknak , bgtaw jea .. Senang .. Tak pyah buat org mengharap lagi .. Org xkan pkir bukan-bukan kalau b x mulakan . Org taw sape org ,, hina bagi sape2 pun . Maybe termasuk b skali .. Apa yg org buat selama nie , takde kesan pape pun bagi b . Org pun taw b x yakin lagi dgn org .. Tah bape byk dah hujan rini , sbb duk ingatkn awak . Takpelaa , asalkan awak enjoy kan ? Org kat sini diam-diam pun takpe .. Takde sape pun peduli kan .. (T_T)

0 comments:

Post a Comment

 

Nadia Nadhirah Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review